Hromada dokumentů, které potřebuji přehledně roztřídit. Vyúčtování, smlouvy, potvrzení...

Papírovou poštu postupně nahrazuje pošta elektronická (emaily). Papírové dokumenty nahrazují elektronické dokumenty - faktury a vyúčtování za různé služby, bankovní výpisy, výplatní pásky atd.
Ušetřete a zbytečně netiskněte elektronické dokumenty, které si chcete založit. V iŠanonu hromadu elektronických dokumentů založíte snadno a rychle.

Vyberu vhodný šanon a zařadím dokument tak, jak jsem zvyklý

iŠanon je jednoduchý a bezpečný nástroj pro práci s elektronickými dokumenty. Do iŠanonu si můžete jednoduše vložit všechny důležité písemnosti. iŠanon si lze představit jako klasický šanon, ale pro ukládání elektronických dokumentů. Dokumenty uložené v iŠanonu se neztratí, nepřekáží, nestárnou a jsou kdykoliv po ruce.

Co hledám - najdu. Rychle, přehledně, odkudkoliv.

Pokud si do iŠanonu založíte faktury a vyúčtování za různé služby (např. voda, elektřina, plyn, nájemné, mobil, internet), budou se vaše výdaje znázorňovat v souhrnné tabulce a v přehledném grafu. Máte tak možnost sledovat jednotlivé i celkové náklady měsíc po měsíci, rok po roku. Nemusíte nic hledat, nic sčítat. Přehled, který vás zajímá, máte během několika kliknutí!

Pracujte s elektronickými dokumenty snadno a rychle

Šetřete svůj čas a energii s hledáním, zakládáním a tříděním dokumentů. iŠanon je komfortní nástroj, který udělá vše automaticky za vás.

  • Elektronické faktury, vyúčtování za služby, bankovní výpisy, výplatní pásky a ostatní důležité písemnosti máte jednoduše a bezpečně uložené na jednom místě.
  • Ke svým dokumentům máte přístup odkudkoliv a kdykoliv – stačí pouze připojení k internetu.
  • Dokumenty uložené v iŠanonu se neztratí, nepřekáží a nestárnou (nevyblednou, nepomačkají se, nikdo je nezašpiní ani omylem nevyhodí do koše).
  • To, co hledáte, dokážete najít během několika sekund.
  • Pokud si založíte do iŠanonu faktury a vyúčtování (např. elektřina, plyn, nájemné, mobil apod.), můžete díky přehledným tabulkám a grafům sledovat jednotlivé i celkové náklady za vybrané období (měsíc, rok).
Založte elektronickou fakturu během několika sekund

Už nemusíte ručně přepisovat údaje z faktury. iŠanon načte automaticky vše sám – ušetříte tak spoustu času a eliminujete chyby při přepisu.

  • Práce se zakládáním faktur je velmi rychlá a jednoduchá - elektronickou fakturu ve formátu pdf si do iŠanonu uložíte ze svého počítače nebo prostřednictvím e-mailu.
  • Všechny potřebné údaje (datum zdanitelného plnění, datum splatnosti, částka k úhradě) se načtou samy – nemáte s tím žádnou práci.

Zjednodušte si komunikaci s úřady připojením datové schránky k iŠanonu

Díky datové schránce připojené k iŠanonu ušetříte čas, trpělivost a peníze nutné pro běžnou komunikac s českými úřady.

  • Místo čekání ve frontě na poště při vyzvedávání doporučených dopisů můžete dostávat svou korespondenci přímo do počítače.
  • Potřebujete-li poslat něco na úřad, nemusíte chodit na poštu, kupovat obálku ani známku, vypisovat adresu a podací lístek, platit drahé poštovné – dopis nebo vyplněný formulář bezplatně pošlete na úřad elektronicky přímo z iŠanonu.
  • Datové zprávy mohou zůstat v iŠanonu uložené neomezeně dlouhou dobu.
Plánujte rezervace efektivně

Usnadněte si plánování zdrojů v čase (volné pokoje v penzionu, křesla v kadeřnictví apod.). S kalendářem rezervací v iŠanonu máte všechny potřebné informace k dispozici na jedno kliknutí.

  • Provozujete malý penzion a plánujete obsazení pokojů (kdo, kdy, kde a na jak dlouho bude u vás bydlet)? V kalendáři rezervací přehledně uvidíte volné a obsazené pokoje.
  • Máte kadeřnictví a plánujete obsazení křesel (kdy přijde zákazník, ke které kadeřnici, na co se objednal, jak to bude dlouho trvat)? V kalendáři rezervací uvidíte volné/obsazené termíny u všech kadeřnic na měsíce dopředu i zpětně.
  • Provozujete autoservis se dvěma velkými hevery, na kterých lze provádět náročnější opravy? S kalendářem rezervací můžete plánovat práci na heverech tak, abyste je využili na 100 % a zákazníkům zajistili co nejkratší čekací lhůty.
  • Díky rezervačnímu systému získáte zajímavý přehled o svých klientech - jak často k vám chodí, kolik u vás utrácejí, jaké služby využívají.